Zamawianie we Frank

Zamawianie w firmie Frank jest łatwe. Nie ma znaczenia, czy używasz tabletu, smartfona czy komputera PC. Gdy tylko zobaczysz żądany produkt, kliknij na przycisk "Dodaj do koszyka". Wyjaśnimy Państwu proces zamawiania.

Wózek

Gdy tylko umieścisz artykuł w koszyku, na ekranie pojawi się wyskakujące okienko przy ikonie koszyka. Tutaj zobaczysz, jaki produkt zamawiasz i ile kosztuje wszystko. Możesz kontynuować zakupy. W miarę dodawania rzeczy do koszyka pojawi się wyskakujące okienko z bieżącą zawartością i łączną ceną zamówienia. Gotowe zakupy? Wystarczy kliknąć na ikonę koszyka, a następnie na przycisk "Przegląd i zamówienie". Następnie zobaczysz stronę koszyka, na której znajduje się przegląd Twojego zamówienia. Chcesz mieć więcej produktów tego samego produktu? Chcesz usunąć przedmioty z koszyka? Wszystko to możesz zrobić jednym kliknięciem na tej stronie. Aby dokończyć proces zamawiania, kliknij na 'Twoje dane'.

Informacje o wysyłce

Na stronie informacyjnej wprowadź swoje dane. Czy kupiłeś u nas już wcześniej? Następnie kliknij przycisk 'Zamów szybciej, logując się'. Nie będziesz musiał ponownie wprowadzać swoich danych. Chcesz, abyśmy wysłali zamówienie gdzieś indziej niż adres domowy? Ty też możesz to zrobić! W dolnej części strony można wprowadzić inny adres dostawy. Możesz również wrócić do podsumowania zamówienia na stronie informacyjnej. W rubryce 'Zamówienie' możesz edytować swoje zamówienie. Można również wprowadzić dowolne dostępne kody kuponów. Czy wypełniałeś/aś swoje dane? Kliknij na przycisk 'Przegląd i płatność'.

Przegląd i płatność

Na stronie "Przegląd i płatność" zobaczysz swój adres do faktury i dostawy. Ponownie zobaczysz również podsumowanie zamówienia. W tym momencie nadal jest możliwa edycja zamówienia. Na pewno chcesz złożyć zamówienie? Wybierz metodę płatności i kliknij przycisk "Zapłać teraz". Zostaniesz przeniesiony na stronę płatności. W zależności od wybranej metody płatności może być konieczne wprowadzenie dalszych informacji. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Aby zakończyć zamówienie, kliknij 'Wyślij'. Wkrótce na naszej stronie pojawi się potwierdzenie zamówienia. Wkrótce otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem.

Potrzebna pomoc?

Czy podczas składania zamówienia utknąłeś w martwym punkcie? Nie ma czegoś takiego jak głupie pytanie. Zawsze możesz się z nami skontaktować centrum obsługi klienta . Nasi pracownicy są po to, aby pomóc.