Status zamówienia

Jeśli nie zamówiłeś, chcesz być na bieżąco z procesem wysyłki. Otrzymujemy to i będziemy Cię na bieżąco informować na każdym kroku procesu... Podczas przygotowywania i wysyłki zamówienia, wyślemy Ci kilka e-maili. Dzięki temu zawsze będziesz znał status swojego zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia

Po otrzymaniu zamówienia, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Będzie on zawierał kolejne podsumowanie wszystkich informacji o zamówieniu. Nie otrzymałeś emaila? Może być konieczne dostosowanie ustawień spamu. Jeśli nie będziesz w stanie go później znaleźć, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe.

Potwierdzenie płatności

Natychmiast po otrzymaniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Do wiadomości dołączona jest faktura. Czy zdecydowałeś się zapłacić z góry? Po 2-3 dniach roboczych otrzymasz zawiadomienie o otrzymaniu płatności.

Potwierdzenie wysyłki

Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, otrzymasz potwierdzenie wysyłki z kodem śledzenia przesyłki. Za pomocą tego numeru można śledzić postęp zamówienia na stronie internetowej przewoźnika dostaw.